להיות כותב
אני כותב! אני מפנה את הזמן (זמן פנוי לא קיים, זמן מפנים), לפחות כמה שעות בשבוע, יושב וכותב. לפעמים ברור לי מה יהיה הנושא, הסיפור מסתובב בראש מספר ימים, מתבשל על אש קטנה, וכל מה שנותר זה ל׳מזוג׳ אותו אל הנייר (צג המחשב). לפעמים זה לא כך ואני יושב ושובר …